V tem šolskem letu smo se z vključili v Mrežo gozdnih vrtec in šol Slovenije. Ob tem je zaživela učilnica na prostem. Otroški vrvež je skoraj vsakodnevno opaziti v gozdu na Mastnem vrhu in na območju ob Radlji. Učenci preživijo veliko učnih ur zunaj, kjer se preko raziskovanja, gibanja in stika z naravo učijo vsebin, ki bi jih sicer lahko izvajali v zaprtih šolskih prostorih.
Program Gozdne šole je prinesel svežino in inovativnost v naš izobraževalni proces.
Verjamemo, da bo takšen pristop k učenju imel dolgoročne pozitivne učinke na razvoj naših učencev. Učenci ob pridobivanju novega znanja v naravnem okolju razvijajo tudi veščine, ki jim bodo koristile skozi vse življenje. Gozdna šola je več kot le učilnica na prostem; je prostor, kjer se otroci učijo biti radovedni, odgovorni in spoštljivi do sveta okoli sebe.
Do sedaj smo izvedli vrsto dejavnosti, ki so bile bogato prežete z naravnim okoljem. Na prostem smo se učili o prometu, spreminjanju narave skozi letne čase. Raziskovali smo gozd in ob različnih gibalnih igrah ponavljali naučeno snov. Izdelovali smo naravne poligone in si tako popestrili športno vzgojo. Na kulturnem dnevu smo se podali na železnodobno Donavsko pot, kjer smo spoznavali zgodovino in kulturo tega obdobja ter iz naravnih materialov izdelovali bivališča železne dobe, kar je omogočilo praktično in ustvarjalno učenje. Posvetili smo se opismenjevanju, kjer smo skozi različne praktične dejavnosti razvijali svoje bralne in pisne spretnosti. Pisanje črk in številk z listi, lubjem, vejami je zelo zanimivo. Seveda ni manjkalo tudi branje zgodbic v gozdu. Naše bogato naravno okolje pa redno uporabljamo tudi v času podaljšanega bivanja, kar predstavlja sprostitev po napornem dopoldanskem sedenju in učenju v učilnicah.
Fotografije spodaj prikazujejo radost in zavzetost učencev, kar nedvomno potrjuje pedagoško vrednost in pozitivne učinke gozdne pedagogike.
Fotografije: učitelji OŠ Frana Metelka Škocjan.